Friday, July 20, 2012

Salam Ramadhan..semua..

Assalammualaikum dan salam sejahtera buat semua rakan2 blogger dan pengunjung yg sudi menjengah ke sini. Maaf dipinta jika x sempat nak balas komen atau meninggalkan jejak. Insyallah lyza akan buat kunjungan balas ye.

Sempena bulan Ramadhan menjelang tiba..lyza nak ucapkan dan.. “SeLaMaT Berpuasa di Bulan Ramadhan Semoga Segala Amalan Kebaikkan Kita di terima olehnya..Aminnn

Selamat berpuasa semua!!! semoga Ramadan kali ini yang terbaik dari yang sebelumnya..Insyallah..

 




14 comments:

Gee® said...

Salam ziarah dan Salam Ramadhan Lyza...

dZana said...

Asslmkum lyza.. salam ramdhan jugak dari akk.. smga ramdhan memberi rezeki keberkatan buat lyza..

Shahriah Abdullah Novelis said...

Selamat Berpuasa :) Tq sudi follow blogs saya.. dah follow sini juga..:)

Lyza said...

Salam Gee..Salam Ramadhan juga buat Gee sekeluarga ye. Tq sudi singgah ke dapur lyza..

Lyza said...

Lyza to K zana
Wsalam Kak Zana..Insyallah kak..aminnn. Moga k zana juga dimurahkan rezeki juga..

Lyza said...

Lyza to Shahriah
Selamat berpuasa juga K Sha..Tq sudi singgah ke dapur lyza ye..

hana said...

salam ramadhan juga dari hana n family.... wah skrg dah jd tokey besar2an.. tahniah dan selamat maju jaya

inahar ali said...

salam ramadhan gak wat lyza sekeluarga ye!

Balqis Nazid said...

salam Ramadan dan salam kenal...
semoga ramadan kita mendapat keberkatan dan keredaan allah amin..amin...

AZLINA said...

Assalamualaikum..lama akak x singgah sini, rindu kat Lyza. Salam Ramadhan al Mubarak jua buat Lyza sekeluarga. Tentu Lyza sibuk dgn tempahan2 kan! Alhamdulillah..moga terus sukses ya..:))

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Lyza.Selamat menyambut bulan Ramadhan & slmt berpuasa juge.

Masak apa ptg ni?:D

Ayu said...

Salam Ramadan buat Lyza & family juga ya..lama tak dengar khabar lyza..

Sweetie said...

Selamat menjalani ibadah puasa juga buat lyza

Lyza said...

Lyza to hana
Tq hana sudi singgah. Suka2 je x la besar2an.

Lyza to dr inahar
Tq kak ina..selamat berpuasa buat kak ina n famili jugak ye.

Lyza to Balqis
Tq Balqis sudi singgah ke dapur lyza..insyallah akan berbls kunjungan ye. Salam Ramadan jugak ye.

Lyza to Kak lina
Wsalam wbt..kak lina..rindu gk kt kak lina..tq sudi singgah..Salam ramadan jugak ye.

Lyza to Kak Atie
Wsalam K Tie..Tq kak..salam ramadan n berpuasa juga pd k tie n famili..ptg ni x tau nk masak apa lg..tgh berpk2 ni..hehe

Lyza to Kak Ayu
Wsalam Kak Ayu..Tq kak..sudi singgah. Slm ramadan juga pd akak. Tula lama x tanya kabar..alhamdulillah lyza sihat.

Lyza to Kak Sweetie
Selamat berpuasa jugak pd Kak Sweetie n famili..tq kak..miss u..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...